Klantcommunicatie is steeds belangrijker om als bedrijf het verschil te maken. Klanten verwachten snelheid, persoonlijke aandacht en professionaliteit. Beheer eenvoudig jouw klantrelaties in je CRM programma die moeiteloos communiceert met onze technologie via een CRM-koppeling. Via de koppeling heb jij direct de klantgegevens bij de hand, nog voordat je de telefoon opneemt.
Jouw CRM programma en onze zakelijke telefonie oplossing zijn altijd een match met meer dan 250 CRM-koppelingen die wij aanbieden.
Door: Michelle Verhoeven
Updated: 11 december 2025
Slimme, moderne communicatie
Een CRM-koppeling is dé sleutel tot slimme, moderne klantcommunicatie. Met de functie ‘klik om te bellen’ worden er geen fouten meer gemaakt zoals kan gebeuren bij het handmatig intoetsen van een telefoonnummer én bovendien bespaart het tijd. Het handmatig intoetsen van een nummer kost gemiddels 10 seconden, waar dat bij ‘klik om te bellen’ 1-2 seconden duurt. Met 100 telefoontjes bespaar je ongeveer 13 minuten via deze functie. Een CRM-koppeling zorgt ervoor dat organisaties efficiënter opnemen met hun klanten.
Waarom kiezen voor een CRM-koppeling bij VOIPZeker?
Met een CRM-koppeling bij VOIPZeker profiteer je van diverse voordelen. Wij hebben koppelingen met meer dan 250 CRM programma’s. Hieronder zetten wij de belangrijkste voor je op een rij.
- Klantprofiel pop-up
Bij een inkomende oproep verschijnt via een pop-up direct een klantkaart. Zo pak je de klantgegevens er binnen no time bij. - Klik om te bellen
Met een CRM-koppeling bel je vanuit je CRM systeem met één klik naar het nummer. Dit bespaart tijd en voorkomt foutieve invoer. - Betere klantervaring
Geef de klant het gevoel dat je ze echt kent. Direct bij de hand wat er is gelogd in jullie CRM. Leuk om de klant te vragen hoe zijn/haar vakantie is geweest. - Efficiënter werken
Opzoek- en invoerwerk is met een integratie niet meer nodig. - Automatische gespreksregistratie
Alle telefoongesprekken worden automatisch gelogd in je CRM. Zo heb je inzicht in wanneer en hoe lang er is gebeld en welke collega de klant te woord heeft gestaan.
Hoe regel je een CRM-koppeling?
De koppeling tussen VOIPZeker’s zakelijke telefonie en een CRM-systeem wordt ingericht via onze kant en klare integraties. Jij vraagt bij ons een CRM-koppeling aan en wij regelen voor jou de licentie en integratie. Vraag een CRM-koppeling aan.
Staat jouw CRM systeem er niet bij? In veel gevallen is een koppeling wel mogelijk via API of een webhook. Wij kijken graag met je mee voor een oplossing.
Start vandaag nog!
Verbeter je klantcommunicatie, verhoog je efficiëntie en creëer een professionele uitstraling. Ga voor zakelijk bellen bij VOIPZeker en profiteer meteen van jouw slimme CRM integratie. Minder gedoe, meer resultaat. Bestel direct jouw zakelijke telefonie oplossing met CRM integratie of bel naar 088 066 0550.
Heb je nog geen VOIPZeker? Doe de gratis kostencalculator.

4 gün önce
64











Dutch (NL) ·
Turkish (TR) ·